Я не пам’ятаю як ще 8 років тому жила без мого улюбленого GHOSTіка (зараз вже другого), і маючи доволі розвинуту фантазію, не можу навіть уявити цього… Це типу життя до і після winks І от багато років потому я вирішила спробувати описати словами те, що відчуваю, а вірніше – що для мене велосипед.

3

Велосипед це:

  • Літо – скоріше за відчуттями, ніж просто пора року
  • Настрій – звісно ж, пречудовий! А який він може бути напередодні, під час та після покатухи?
  • Ранній підйом – щоб виїхати, поки не дуже пече сонце/встигти на старт групи/на електричку тощо…
  • Ліси, поля, луки, річки та озера
  • Спуски та підйоми
  • Теплий дощ і калюжі
  • Черешня, вишня, шовковиця, малина, суниця, яка поїдається з дерев та кущів
  • Піски – гори та тонни піску! І так, мені зовсім не соромно, що я їх не люблю і так і не навчилась по них нормально їздити
  • Собаки – no comment
  • Зграї та табуни комарів
  • Нові міста, села, пам’ятники та церкви
  • Контакти!!! Дякую одній хорошій людині, якій вистачило терпіння протягом пари років вмовляти мене перейти на них!
  • Памперс, шорти, шолом (пару тижнів тому допоміг зберегти дерево, яке виявилось на шляху моєї голови), перчі, фляги, фари і все-все-все, що полегшує та прикрашає життя велосипедистки
  • Дідусі у селах, які із величезним задоволенням показують дорогу. Таке враження, що вони кайфують, коли ти до них звертаєшся – із задоволенням допомагають, та ще й люблять розказати історію свого життя та міста
  • Бабу в тих же селах, які напувають водичкою з колодязю та пригощають яблучками
  • Водії автівок, які думають, що я дуже радію, коли вони сигналять, кричать та машуть руками, щоб привітати та виказати своє захоплення
  • Суто велосипедний літній набір – морозиво+кола
  • Велоекскурсїї, які я хоч і рідко проводжу, але обожнюю це робити
  • Велосипедисти та діалоги типу: – Лінда, привіт! Ми з тобою катались, пам’ятаєш мене? – Ні, не пам’ятаю… Вибачте, хлопці, але вас так багатоbiggrin
  • Відсутність вільного часу, адже після вєліка його ні на що вже не вистачає
  • Велозасмага, якої намагаєшся позбутися до самих холодів
  • Майки, майки і ще раз майки – червона, біла, жовта, чорна, в смужечку та крапочки…
  • І вибачте за інтимні подробиці – вміння пісяти в будь яких умовах – в лісах, полях, глибоких ярах, в траві по шию та кропиві по поясblashing
  • Вєлік – це щастя! Заздрю сама собіgroovy
